.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرين سخنان شفقت در بوشهر

استاندار بوشهر گفت:‌ فكر مي‌كنم اگر خدا قبول كند توانستم وصيت امام ‌در ارتباط با استانداران مردمي را عملي كنم.

ابوطالب شفقت كه به عنوان استاندار خراسان شمالي منصوب شده است در آخرين گفت‌وگوي خود با رسانه‌هاي بوشهر، اظهار داشت: امام به وزير كشور دولت وقت و وزراي كشور در آينده توصيه كردند كه استانداراني انتخاب كنيد كه با مردم تعامل داشته باشند و آرامش را در محيط خدمتي فراهم كنند.

وي افزود: بنده در مدت دو سال خدمت در بوشهر تلاش كردم اولا با مردم باشم و ثانيا آرامش را در استان فراهم كردم و اجازه ندادم فضاي استان به چالش تبديل شود.

شفقت گفت: بايد با اخلاقي محبت‌آميز با جامعه سياسي استان و ائمه جمعه، نمايندگان و گروه‌هاي سياسي فضاي مطلوب خدمتي را فراهم كنيم.

* از معاونانم راضي‌ام
استاندار بوشهر با قدرداني از زحمات معاونت‌هاي مختلف استانداري بوشهر بيان داشت: بنده چون تفكر روي برنامه‌ريزي دارم فعاليت اين حوزه را موفقيت‌آميز مي‌دانم و در توزيع و دريافت بودجه معاونت برنامه‌ريزي استانداري بوشهر موفق عمل كرد.
شفقت افزود: در بخش عمراني مديري متخصص، آشنا و توانمند حضور داشت و موفقيت‌هاي چشمگيري در اين حوزه داشتيم، در حوزه سياسي نيز چه در دوران آقاي هاشمي و چه دوران آقاي شنبدي وظايف با موفقيت انجام شد.
شفقت ادامه داد: آقاي زارع در معاونت پشتيباني بي‌نظمي مالي و نيروي انساني در اين بخش را ساماندهي كردند و از شرايط بحراني و ناصوابي كه اين حوزه قبل از اين داشت بيرون آورد.
استاندار بوشهر با اشاره به عملكرد مديران كل اجرايي استان بوشهر نيز عنوان داشت: بعضي از مديران خوب، برخي متوسط و برخي نيز بر حسب شرايط لازم است تعويض شوند و حتي جايگزين هم انتخاب شده و در حال سير مراحل تعويض هستند و با حضور آقاي جهانبخش وضعيت اين مديران مشخص مي‌شود.

* عملكرد فرمانداران فراز و نشيب داشت
وي با اشاره به عملكرد فرمانداران بوشهر نيز خاطر‌نشان كرد: در عملكرد ايشان فراز و نشيب‌هايي وجود داشت اما مصداق ذكر نمي‌كنم،‌ برخي موفق و برخي ديگر موفق‌تر بودند.
استاندار بوشهر گفت: روزي كه به بوشهر آمدم اين استان به گفته معاون وزير كشور از نظر امنيتي جزو پنج استان ناامن كشور بود اما شاخص‌هاي سال 87 و 88 نشان از موفقيت استان بوشهر در بعد امنيتي دارد كه اين امر به لطف تلاش و همت فرمانداران حاصل شده و اكنون در بخش امنيتي پنج رتبه ارتقا يافتيم.
شفقت افزود: بعضي‌ها اصرار داشتند استان بوشهر را ناامن نشان دهند اما در سايه وحدت و يكپارچگي، امنيت در استان بوشهر برقرار شده و واژه ناامني در بوشهر معني ندارد.

* در چارچوب قانون با نمايندگان تعامل داشتم
استاندار بوشهر در ارتباط با تعامل مدير ارشد استان با نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي‌ گفت: در مواردي كه نياز به همفكري با نمايندگان بود آنان حضور داشتند و نظرات خود را نيز مطرح مي‌كردند و ما نيز در چارچوب قانون با آنان تعامل داشتيم و سعي كرديم حدود خود را رعايت كنيم.

* رسانه‌هاي مخالف دولت در راستاي اصلاح جامعه كار كنند
شفقت در پاسخ به اين سوال كه چه صحبتي با رسانه‌هاي مخالف خود داريد، تصريح كرد: اين رسانه‌ها مخالف شفقت نيستند بلكه با دولت مخالفند و در 6 سال گذشته هر چه نوشتند عليه دولت بوده و ديدند حنايشان نزد دولت رنگي ندارد عليه شفقت نوشتند در صورتي كه شفقت فقط يك خدمتگزار در دولت است.
وي ادامه داد: توصيه من به اين رسانه‌ها اين است كه به ملت برگردند و به استان وفادار بوده و در راستاي اصلاح جامعه كار كنند.
استاندار بوشهر اظهار داشت: توصيه مي‌كنم تخريب نكنند بلكه اطلاع‌رساني را شفاف و واقعي انجام دهند.

* رسانه‌هاي حامي دولت فقط انجام وظيفه كردند
شفقت در ارتباط با تلاش رسانه‌هاي حامي دولت در استان بوشهر نيز گفت: اين رسانه‌ها نيز به وظيفه خود عمل و براي پاسداري از انقلاب مدير ارشد را حمايت كردند.
وي بيان داشت: ضمن اينكه دست حاميان دولت را مي‌بوسم از كساني كه انتقاد سازنده نيز دارند تشكر مي‌كنم.

* بودجه وزارت نفت علت عمده تاخير در اجراي مصوبات بود
استاندار بوشهر در ارتباط با علت تاخير در اجراي مصوبات سفر دولت به استان بوشهر، عنوان داشت: بودجه وزارت نفت علت عمده تاخير در اجراي مصوبات بود چرا كه وزارت نفت در سال 88 مشكل اعتباري داشت.
شفقت اضافه كرد: سال گذشته سه شبانه‌روز در وزارت نفت پيگير موضوع مصوبات سفر بودم و با لطف رئيس جمهور، همراهي معاون اول و تلاش وزير نفت با مشاركت قرارگاه خاتم‌الانبيا موضوع مصوبات سفر دولت به بوشهر حل شد و اكنون پروژه‌ها با سرعت خوبي در حال انجام است.

* عشق به ولايت و قرآن را در بوشهر احساس كردم
وي تصريح كرد: در دو سال خدمت در بوشهر عشق به ولايت و قرآن را در جمع اين مردم احساس كردم كه اين دو در بين مردم بوشهر جايگاه ويژه‌اي داشت.
استاندار بوشهر افزود: عترت و كتاب الهي در بين مردم بوشهر جايگاه ويژه‌اي دارد و مردم به سادات عشق مي‌ورزند.
شفقت در پاسخ به اين سوال كه آيا حاضر هستيد مجددا براي خدمت به استان بوشهر بيايد، عنوان داشت: هر جا نظام به من دستور دهد خدمت مي‌كنم اما اگر سوال كنند نظر خود را مي‌دهم اما تابع اين نيستم كه با نظر خودم عمل كنم بلكه به نظر نظام عمل مي‌كنم.

* آيت‌الله صفايي در دل مردم بوشهر جا دارد
وي با اشاره به اينكه روحانيت محور وحدت و يكپارچگي است، گفت: هر قدر روحانيت داراي شانيتي بالاتر و جامع‌تر باشد ميزان تاثيرگذاري و وحدت در جامعه بالاتر است.
استاندار بوشهر اظهار داشت: آيت‌الله صفايي‌بوشهري از شخصيت‌هاي برجسته‌اي هستند كه علاوه بر جايگاه شخصيتي به عنوان شخصيتي متخلق مطرح هستند و جايگاه رفيعي نيز دارند.
شفقت افزود: نكته جالب در مورد آيت‌الله صفايي‌بوشهري، اولا شخصيت خود ايشان است ثانيا جايگاه نماينده رهبري و ثالثا اينكه ايشان بومي بوده و در دل مردم جاي دارد.

* آخرين صحبت با مردم بوشهر
استاندار بوشهر آخرين صحبت خود با مردم بوشهر را با گوشه‌هايي از وصيتنامه امام علي (ع) به پايان برد و اظهار داشت: امام علي (ع) در اين نامه به مالك اشتر مي‌فرمايد "نعمتي كه خدا به تو داده از طريق مردم تو را مي‌آزمايد " از اين رو اميدوارم مردم نمره خوبي به من بدهند تا خدا از من راضي باشد.
ابوطالب شفقت، استاندار بوشهر روز شنبه به عنوان استاندار جديد خراسان شمالي معرفي شد و امروز در بوشهر نيز با حضور وزير كشور توديع و محمدحسين جهانبخش استاندار خراسان شمالي به جاي وي وارد ساختمان سرخ استانداري بوشهر مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.